niedziela, 9 lipca 2017

Dziennik treningowy: azbest cz. 2

10 komentarzy:

  1. 2. Może być. Z racji marszy itd. rób sobie może na początek po 3 serie. Najprościej liczyć kroki, czyli robić po 10-12 kroków w serii, raz lewa raz prawa i to się liczy za jeden krok. Stopę stawiasz dość mocno przed sobą, ale bez przesady. Długość kroku zależy od wzrostu. Jesteś wysoki więc gdzieś w okolicach 40-50 cm.
    3. Może być też nieco inna wersja wymachu dla urozmaicenia, ewentualnie MDS, jeśli jesteś w stanie zachować kontrolę cały czas.
    - stajesz prosto, sztangielki łapiesz nachwytem łokcie minimalnie ugięte, w tej pozycji robisz wymach w bok nie uginając bardziej łokci i nie szrugsując, gdzieś wyjdzie do kąta 45st względem korpusu x 10
    - od razu power wymach stojąc x 10
    - od razu power wymach w opadzie x 10
    Tempo szybkie, 2 minuty przerwy między kolejnym MDS, 3 takie w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedzi. Spróbuję tak jak napisałaś. Dziś na siłowni nie byłem, ale zrobiłem sobie marsz ok. 500m, obciążenie 16,4kg. Nie wiem jak to jest z plecakiem, ale komfort użytkowania kamizelki jest duży, nic się nie przemieszcza, wszystko ściśle przylega do ciała, po prostu sama przyjemność. Jak ktoś jest zdecydowany na marsze to zdecydowanie bym jednak kamizelkę polecił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marsze mają to do siebie, że robione w miarę często kumulują zmęczenie i wtedy zaczynają działać, jako dodatkowy bodziec do wzrostu.

    Ta kamizelka ma możliwość dokładania obciążenia już po jej założeniu, czy musisz najpierw wszystkie wkłady włożyć przed jej ubraniem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, zaczynam odczuwać jak zrobiłem sobie marsz dzień po dniu. Ta moja kamizelka wyposażona jest w woreczki o wadze ok. 0,66kg. Wkłada się je z przodu kamizelki i z tyłu. Jest to możliwe, aby wyjąć/włożyć te z przodu nie zdejmując jednocześnie kamizelki, ale jest to utrudnione bo kieszonki są od wewnątrz.
    Do bushido http://budo-shop.pl/kamizelki-obciazeniowe-z-regulacja-wagi-bushido/613-kamizelka-obciazeniowa-dbd-bushido-z-regulacja-wagi-1-kg36.html pakuje się z zewnątrz, albo do tej proud'a https://www.trainingshowroom.com/pl/p/KAMIZELKA-MORO-TOP-TRAINING-PROUD/626

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za informację. Pomyślę jeszcze o tym, jak plecak przestanie mi wystarczać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie ćwiczę ostatni tydzień na tych samych zakresach. Chciałem pozmieniać jak poniżej. Spójrz czy tak może być.
    Druga sprawa, chciałem ćwiczenie na biceps zmienić zgodnie z tym co poleciłeś Mathew Milczko w dzienniku tj.
    - neutral szybko
    - neutral wolno
    - podchwyt szybko
    - podchwyt wolno itd. od nowa

    Czy przy tricepsie też tak można zastosować np.
    - francuskie szybko,
    - francuskie wolno,
    - tate press szybko,
    - tate press wolno

    d1.
    Wykroki chodzone do przodu 3serie x10-12 kroków (zostaje)
    PP R3(było R12)
    podciąganie drabina wolny negatyw 1-2-3+1-2-3 (zostaje)
    uginanie nóg na maszynie leżąc R3 (było R11)
    modlitewnik 3 serie x5 (było 3seriex14)
    zarzut barkowy 3x10 (zostaje)

    d2.
    wykroki boczne 3 serie x4 (było 3 seriex10)
    dipsy R3 wolny negatyw (było drabina)
    MDS - wymach w bokx10, PW st.x10, PW w opadziex10 - 3 serie (zostaje)
    zarzut barkowy 3 serie x 12 (zostaje)
    rotatory A+B 3 seriex5 (zostaje)

    d3.
    przysiad 5 serii x8 Wolne Tempo (zostaje)
    podciąganie drabina wolny negatyw 1-2-3+1-2-3
    przenoszenie grzbietowe R12 (było R8, jak jest sens jeszcze w górę to bym dodał)
    uginanie ramion neutral R13 (było R10, jak jest sens jeszcze w górę to bym dodał)
    francuskie siedząc R13 (było R10, jak jest sens jeszcze w górę to bym dodał)zarzut barkowy 3 serie x5 (zostaje)

    d4.
    MC R11 (było R8)
    wiosłowanie R4 (było 3s.x13)
    żuraw R3 wolny negatyw (zostaje)
    zarzut barkowy 3x7 (zostaje)
    wspięcia na palce z podkładki stojąc R16 (było R12)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tak patrzę, może by w tych dwóch jeszcze pójść do góry zamiast w dół:
      uginanie nóg na maszynie leżąc R15 (było R11)
      wiosłowanie R16 (było 3s.x13)
      Jak to widzisz, jest sens?

      Usuń
    2. wiosło oczywiście 3 serie x16, nie rampa

      Usuń
  7. Czy MDS robić na jednym treningu z takim samym ciężarem i starać się powoli zwiększać z treningu na trening?

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz też zastosować na triceps, ale musisz uważać na łokcie - najlepiej robić frauncuza leżąc podchwytem zamiast nachwytem. Musisz też uważać na głowę i nie robić zbyt szybko, by sobie czaszki nie rozwalić.

    Ogólnie plan może być. Chyba jednak lepiej uginanie i wiosła zejść z zakresem. Chyba, że czujesz, że wysoki zakres dobrze na Ciebie działa.

    Generalnie idea MDS jest taka, że robisz wszystko tym samym ciężarem.

    OdpowiedzUsuń