sobota, 10 stycznia 2015

Dziennik treningowy: Tomasz cz. 2

5 komentarzy:

  1. Zaczynam nowy cykl Gironda na 6 dni:

    d1. przysiad 7x7
    dips 7x7
    francuskie wyciskanie leżąc 7x7

    d2. MC 7x7
    podciąganie 7x7
    półmostek 7x7

    d3. przysiad 7x7
    push press 7x7
    CP 7x7

    d4. wiosłowanie 7x7
    podciąganie 7x7
    uginanie ramion na modlitewniku 7x7

    d5. przysiad 7x7
    dips 7x7
    push press 7x7

    d6. MC 7x7
    podciąganie 7x7
    uginanie nóg na maszynie 7x7

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc Tomasz,

    przegladalem dziennik treningowy Adraiana i zobaczylem,ze masz ksiazke Zatsiorskiego w jezyku angielskim. Czy moge prosic o przeslanie jej na w_lech@op.pl jak znajdziesz chwilke wolnego?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Wojtek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy 30sek przerwach nie radzę sobie w dipsach i podciąganiu. Nie wykonałem ostatnich serii w tych ćwiczeniach. Od początku Girondy 7x7 Dipsy robie na 5powt. a podciąganie na 3powt. Reszta ćwiczeń idzie dobrze.

    Co robić?

    Myślałem, żeby dojechać do końca (do przerw 10sek.) bez zmian i w tych ćwiczeniach zrobić max ile się da. Pewnie wyjdzie po jakieś 4-5 serii. Tylko nie wiem co w tym przypadku zrobić po powrocie do przerw 60sek.?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zrób, a potem przy 60s. zacznij jakby od nowa, czyli jeszcze raz tak jak robiłeś na początku. Powinno już być trochę łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadszedł czas budowy mojego nowego lokum. W związku z tym przerywam trening na czas jego powstania. Dzięki Tobie Stefan zrobiłem niesamowite postępy. Dzięki i do usłyszenia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń