środa, 22 grudnia 2021

Życzenia

W związku z nadchodzącymi Świętami pragnę złożyć wszystkim Czytelniczkom i Czytelnikom tego bloga życzenia zdrowia i dobrej formy. Stałego progresu i zadowolenia z tego co się robi.

Przy okazji życzę także sobie, by w kolejnym roku starczyło mi czasu i energii na publikowanie kolejnych artykułów. Ostatnio było ich niewiele na co wpływ miało sporo czynników ograniczających znacznie moje możliwości. Nie chcę też popaść w pułapkę w jaką wpada wielu autorów piszących o sporcie czy żywieniu i ciągle publikować cokolwiek, byle było coś nowego. Nie można bez końca mnożyć treści i zakładać, że cały czas będą miały odpowiednio dużą wartość. Czasem po prostu nie ma się już nic nowego do powiedzenia i nie ma sensu również powtarzać w kółko tego samego. Nie chcę przez to powiedzieć, że już nic nie mam do powiedzenia. Po prostu najważniejsze rzeczy przekazałem. Teraz potrzebuję więcej czasu na przemyślenia i sprawdzenie nowych treści. Mam nadzieję, że za jakiś czas zaowocuje to nowymi publikacjami.

3 komentarze:

  1. Stefan, które to już życzenia? Ile to już lat?; d

    Dziękuję Stefan za ogrom pracy i cierpliwości do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jak już wielokrotnie wspomniałem Twój blog był i jest dla mnie jednym z najwartościowszych źródeł wiedzy wszelakiej; d Dzięki!

    To co poruszyłeś jest problemem większości tematyk, blogów. Niemniej czytelnicy zawsze będą mieli jakieś pytania, nie zawsze dla Ciebie nowe ale dla nas pilne i naglące: ) Tak wiec jeszcze raz dziękuję za to, że jesteś Ty i inni tworzący naszą społeczność: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że na tym blogu to już 9 lat :)

      Usuń
  2. Ja najbardziej cenię logikę i prostotę myślenia, której się tutaj, mam nadzieję, trochę nauczyłem :)
    Pozdrawiam i wzajemnie życzę wszystkiego najlepszego Tobie Stefanie i wszystkim czytelnikom bloga!

    OdpowiedzUsuń