piątek, 28 sierpnia 2020

Haroldek: suplementacja suszoną krwią

 


6 komentarzy:

  1. Więc jak w temacie tytułem wstępu..
    Chcę wyjaśnić czym jest henoblobina i dlaczego zdecydowałem się na jej stosowanie..
    Henoblobina suszoszona jest produktom spożywczym wykorzystywanym w przemysle mięsnym jako bialko zwierzęce jako dodatek do wędlin, kaszanek, i tp..
    Henoblobina w 92% składa się z białka więc uznałem że dla mnie jako osoby cwiczacej jest dobrym i tanim źródłem Białka..
    Koszt to 14zl za 1kg co w przeliczeniu na dzienna porcije
    100g proszku daje koszt 1,4zl za 92g czystego białka...
    Biorąc pod uwagę żywnośc oraz, suplementy typowo bialkowe cenowo wychodzi korzystniej a, i też napewno zdrowiej..
    Wczoraj sprubowem tej krwi z kasza gryczana ( 2 łyżki krwi do 50g ugotowanej kaszy gryczanej) i po wymieszaniu przypieklem na patelni przyprawilem a, w smaku nawet dobre bardzo przypomina kaszanke...
    Wieczorem przed snem wypilem 3 łyżki zozrobione z ciepłą wodą smak slodkawo- slony...
    Dalo się przełknąć lekko metaliczny posmak w ustach rano odziwo ,,Różowy mocz "
    Czasami po zjedzenia dużej ilości buraczków też tak mniewalem:-)


    OdpowiedzUsuń
  2. Haroldek, czy to autokorekta poprawia Ci stale "hemoglobina" na "henoblobina"? Na początku myślałem, że to literówka, ale ponieważ stale tak piszesz może to być dla niektórych nieco konfundujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzieki za zwrócenie uwagi bede na to patrzal pozdrawiam..

      Usuń
  3. Wygląda na to, że część hemoglobiny wydalasz z moczem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie dobrze tolerujue Hemoblobine.. bez zadnych dolegliwości ze atrony układu pokarmowego rowniez mocz ma już normalny kolor suplemetuje ja w dawce 100g na dobę jednak narazie ograniczam się do dni treningowych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że polski kawior (kaszanka) też ma swój potencjał :-D
    Jeśli sikasz na czerwono po burakach to prawdopodobnie sięgnąłeś po produkty spożywcze z glifosatem...

    OdpowiedzUsuń