środa, 26 czerwca 2019

Dziennik treningowy: Justyna

11 komentarzy:

  1. Witaj Stefan. Od dzisiaj zaczynam prowadzić dziennik treningowy. Wróciłam z urlopu, nietety tam gdzie byłam nie miałam dostępu do ciężarów. Mam ogromną prośbę, abyś podał swojego mejla. Nagrałam video z przysiadami do kosultacji. Proszę o opinię. Co mam skorygować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce "współpraca" Stefan podaje maila do kontaktu: hgh994@interia.pl
      Tam większość użytkowników bloga wysyła zdj. i filmy.

      Usuń
  2. Rozgrzewka
    Plank 40s-3p
    Butt Kicks 60s-3p
    SQUATS 30s-3p
    Przysiady 7seri-3p
    MC 7seri-3p
    7s.roboczysz, minuta przerwy

    OdpowiedzUsuń
  3. Będąc na utlopie zauważyłam, że moje ciało się wysmukliło. Nie jestem już tak opuchnienta. Zauważył to również partner. Brak treningów przez kilka dni spowodował taką zmianę. Zaskoczyło mnie to.Przyznam, że nie do końca to rozumiem. Jakie cwiczenia powinnam dodać do treningów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebawem zerknę do maila, to wtedy zobaczymy co ewentualnie zmienić. To wysmuklenie zwykle wynika ze spadku wody w organizmie. Jest raczej wynikiem tego co się je i pije, a nie samych ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przysiad wygląda całkiem dobrze. Dwie rzeczy do poprawy:
    - podwijanie ogona, ale tym na razie się nie przejmuj, to powinno z czasem minąć, tylko pilnuj napięcia rdzenia.
    - trochę należy poprawić głębokość i tu proponuję wzmocnić i rozciągnąć łydki, najlepiej wprowadzić wspięcia na palce z podwyższenia w wolnym tempie z maksymalnym rozciągnięciem na dole i spięciem łydek u góry. Na początek ciężar raczej symboliczny, ważna jest technika. Ze 3-4 serie x 10 na koniec trening z 2 razy w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie udało mi się dopisać ostatnich dwóch treningów. Postaram się robić to na bieżąco.
    Dzisiejszy trening
    30s 3p Plank
    30s 3p Quick Feet
    30s 3p Mountain Climber
    7seri 3p Przesiady i MC
    7s roboczych, minuta przerwy
    Stefan czy ostatnie ćwiczenie, które dodałeś nie spowoduje rozrostu łydek? Widziałeś na filmie, że dolna partia ciała jest dość spora w porównaniu do góry. Wiem, że się powtarzam, lecz nie chce rozbudowywać nóg.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może trochę rozwinąć, ale to naprawdę nie jest aż taki problem :) Jak się boisz, by za bardzo nie urosły to nie bierz za dużych ciężarów, ale ważne, by je mocno rozciągnąć. Czyli na dole mocne rozciągnięcie 2-3 sekundy i mocne spięcie u góry też 2-3 sekundy. Chodzi o poprawę mobilności całej dolnej połowy ciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie z ciekawości:
    Stefan, a jakiej podstawie twierdzisz, że rozrośnięcie mięśni już być może dużych nóg nie jest "aż takim problemem"? Dla kobiety, która chce być zgrabna i kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę muszę tłumaczyć rzecz tak oczywistą, która zresztą była tu już poruszana kilka razy?
    Czy bardziej kobieca i zgrabna jest kobieta z ładnie umięśnionymi nogami, czy szkielet-modelka?
    Czy lepiej nosić szpilki, by wyeksponować wychudzone łydki, co potem spowoduje po latach mnóstwo problemów zdrowotnych? Czy też ładnie uformować łydki ćwiczeniami i nie potrzebować wysokich obcasów? To co proponuję to nic innego jak zdrowa alternatywa dla owej kobiecości i zgrabności. Czy uważasz, że kobieta bez dodatkowego wspomagania farmakologicznego może rozwinąć łydki na tyle, by źle wyglądały? Nawet wielu mężczyzn na koksie ma problemy, by zbudować potężne łydki.

    OdpowiedzUsuń